Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ляшко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Скорик В. В. 
Спадкування морфологічних і кількісних ознак F1 від схрещування донорів з відмінними селекційними ознаками жита озимого (Secale cereale) [Електронний ресурс] / В. В. Скорик, І. М. Ляшко, С. С. Неїжпапа, І. М. Давидюк // Сортовивчення та охорона прав на сорти рослин. - 2009. - № 2. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stopnsr_2009_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ляшко І. І. 
Тенденції розвитку та механізми регулювання міжнародної торгівлі послугами в умовах глобалізації [Електронний ресурс] / І. І. Ляшко, О. М. Єременко // Менеджер. - 2016. - № 4. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2016_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 602.628 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ляшко І. І. 
Сутнісні особливості роздрібної торгівлі та її регулювання в комерційній діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. І. Ляшко, О. М. Єременко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 4(2). - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_4(2)__38
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.447 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ляшко І. І. 
Проблеми формування інноваційного ринку екологічних товарів в державі [Електронний ресурс] / І. І. Ляшко, В. В. Хороших // Менеджер. - 2019. - № 3. - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2019_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.677 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Єременко О. М. 
Соціально-економічні проблеми рекламної діяльності в умовах ринкової економіки [Електронний ресурс] / О. М. Єременко, І. І. Ляшко // Менеджер. - 2020. - № 4. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzhm_2020_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 783.948 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського